Eerste dagen - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van 4 sisters in Israël! - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van 4 sisters in Israël! - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Anne Marie

Blijf op de hoogte en volg 4 sisters in Israël!

06 April 2018 | Israel, Jeruzalem

Na een heel goede reis kwamen inderdaad alle vier binnen anderhalf uur op Tel Aviv aan. Ondanks dat we een hele grote auto hebben gehuurd was het toch nog passen en meten om alles erin te krijgen. Het was best even wennen in een grote Tucson te rijden, als je een Punto gewend bent :)
Maar.. het lukte en vonden we in Jeruzalem ons appartement. Mooi in het centrum, lekker ruim!

Na een nachtje uitrusten werden we opgehaald door onze 'eigen' gids Aly, die ons verschillende adembenemende uitzichten over Jeruzalem liet zien, steeds weer van een andere kant. En inderdaad indrukwekkend met zoveel verschillende mensen die er wonen, verschillend geloven, op een heel klein stukje grond. Vooral de laatste honderd jaar is er steeds meer bijgebouwd. Maar de oude stad zelf is eigenlijk helemaal niet zo groot. Met de verhalen erbij en het mooie weer, een prachtig begin van onze ontdekkingstocht in het land van de Bijbel. Ik heb een paar foto's erbij gezet.
Ook hebben we de Hof van Getsemane aangedaan en de prachtige Church of all nations bewonderd.
Kortom, een mooie dag! Morgen hopen we naar een messiaanse kerk te gaan, waar onze gids ook kerkt.
Wordt vervolgd!

• 08 April 2018 - 16:17

Conny:

Lieve ladies, erg leuk om jullie belevenissen te lezen! Gezellig geschreven en mooie foto's. Veel plezier en neem mooie herinneringen mee naar huis. Lieve groetjes Conny

• 08 April 2018 - 19:49

Cocky:

Fijn dat het tot nu tor zo goed gaat! Geniet ervan met elkaar

• 08 April 2018 - 22:53

Fransje:

Lieve”sisters”,

Het klinkt goed en ziet er goed uit! Geniet met volle teugen! Shalom!

• 09 April 2018 - 15:52

Agaath :

Heerlijk! Geniet met elkaar van het mooie land. Leuke foto, de ladys met hoed